افراد مشهوری که به همسرانشان خیانت کردند !!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
افراد مشهوری که به همسرانشان خیانت کردند !!
نوشته شده در دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 629
نویسنده : اشکان یوسف خان گرجی

 

 

 1: وقتی کریستن استوارت، بازیگر فیلم گرگ و میش، بعد از 4 سال رابطه عاشقانه به رابرت پتینسون ستاره مشهور و بازیگر همان فیلم خیانت کرد همه طرفدارانش دچار شوک شدندمدتی پیش یک خبرنگار کنجکاو عکس هایی را منتشر کرد که از رابطه کریستن با کارگردان یکی از فیلم هایش پرده بر می داشت. این کارگردان متاهل و پدر دو فرزند بود. این بازیگر جوان سپس به اشتباه خود اقرار و پشیمانی خود را رسما اعلام کرد و از پتینسون خواست تا او را ببخشد.

 

 

 

 

2:جس جیمز نه تنها به همسر خود ساندار بولاک خیانت کرد، بلکه بهترین سال زندگی او یعنی سالی که موفق به دریافت اسکار شده بود را نیز خراب کرد. مدت زیادی از مراسم اسکار نمی گذشت که میشل مک گی از رابطه خود با جس جیمز پرده برداشت و سپس رابطه این مرد با دست کم 4 زن دیگر افشا شد. این اتفاق نتیجه ای جز طلاق ساندرا بولاک نداشت. جالب اینکه جس جیمز در ازدواج بعدی خود هم موفق نبود چون همسرش کت وون دی به رابطه او با 19 زن دیگر پی برده بود.

 

 

 

3:آرنولد شوارتزنگر در فیلم ها ترمیناتور (نابودگر) است, و در زندگی واقعی ازدواجش را نابود کرده است. همسر او ماریا شرایور بعد از 25 سال زندگی مشترک دریافت که فرزند 10 ساله خدمتکارشان در واقع حاصل رابطه نامشروع شوارتزنگر با آن خدمتکار است. بدتر اینکه شرایور و خدمتکار در یک زمان حامله بوده و پسر شرایور، کریستوفر، با پسر خدمتکارشان همسن است. سپس در ماه مه 2011 این زوج از هم جدا شدند. اما صحبت هایی شوارتزنگر پس از این رسوایی اخلاقی شنیدنی است . او می گوید "من مستحق خشم و سرزنش دوستان و خانواده هستم." اشتباهی که من مرتکب شده ام هیچ توجیهی ندارد و من مسئولیت غم و رنجی را که ایجاد کرده ام می پذیرم.

 

 


 

4:تا به حال کسی خبر خیانت  آن هچ را نشنیده، ولی از این شاخه به آن شاخه پریدن و روابط کوتاه و سریع او او را در معرض انتقادات عده ای قرار داده است.او در سال 2000 او به اولین رابطه طولانی مدت خود پایان داد و بلافاصله با فیلمبردار یکی از فیلم هایش کلی لافون آشنا شد. 7 سال  بعد هچ با وجود داشتن یک فرزند پسر از لافون جدا شد و بلافاصله رابطه خود را جیمز تاپر که مدتی پیش از همسرش جدا شده بود آغاز کرد و از او یک پسر دارد.

 

 

5:مل گیبسون پس از 28 سال زندگی مشترک  همسرش روبین گیبسون را به خاطر زن دیگری ترک کرد. تنها چند هفته بعد از آنکه روبین تقاضای طلاق داد، همسر جدید گیبسون باردار شد. گیبسون و روبین 7 فرزند داشتند و گیبسون در مصاحبه ای تلویزیونی به اشتباه خود اعتراف کرد و گفت "من ازدواجم را خراب کردم و سزاوار سرزنش هستم".بعدها او از همسر دومش هم جدا شد و درگیری شدیدی بر سر حضانت دخترشان لوسیا بین این دو درگرفت که خوشبختانه در سال 2011 رفع گردید.

 

مطالب بیشتر در روزهای آینده قرار می گیرد!!

 



:: موضوعات مرتبط: افراد مشهوری که به همسرانشان خیانت کردن , ,



مطالب مرتبط با این پست
.